İşletmelerinin kurumsal sosyal medya hesaplarının olması, hem tanınırlığı artırıyor; hem de yeni pazarlara açılmanın ilk adımını oluşturuyor. Bu bağlamda sosyal medyanın etkin kullanımı, işletmeler için çok önemlidir” dedi.  Reklamın ulaşacağı kitlenin alışkanlıklarının da değiştiğine dikkat çeken Evrenkaya, “Tabii şunu da kabul etmek gerekir: İşletmelerin ürünlerini satın alan kuşakların tanıtım ve algı anlayışları değişikliğe uğruyor. Eskiden televizyona verilen reklamlar, gazetelere verilen ilanlar ürünün tanıtımı için yeterli olurdu.

Günümüzde ise sosyal medyada çok takipçisi olan kişilerin 1 dakikalık videolarıyla ürünlerin konuşulması sağlanıyor. Bu da dünyada nasıl bir dönüşüm olduğunu ortaya koyuyor. Bugünkü eğitimimizin sosyal medya araçlarının kullanımı konusunda çok yararlı olacağını düşünüyor; sizleri tekrar sevgi ve saygıyla selamlıyorum” dedi.  Evrenkaya’nın ardından Afyon Kocatepe Üniversitesi Dr. Öğr. Üyesi Hale Fulya Yüksel, sosyal medya kullanımı hakkında ayrıntılı sunum yaptı. Eğitim sonunda Katılım Belgesi takdim edildi.  >>HÜDAYİ ACAR